torek, 15. januar 2013

Bildmålarna cutie


Dobila sem naročilo: roza, luškano in punčkasto za hčerko mamine sodelavke. Mislim, da je tale mala deklica od Bildmålarna prava za to priložnost. Seveda pa sem morala nujno preizkusiti tudi novo šablono Sizzix Flower 3D in sem že totalno zaljubljena vanjo. Poleg tega sem našla še tale super tutorial, kako dodati roži ekstra starinski videz. Prijavljam jo na izziva Stempeleinmaleins "Skica" ter Bildmålarna "Karkoli."

I was asked to create a cut and girly and pink card for daughter of my mothers work colleague. So I think this little cutie from Bildmålarna is cute and pink enough :))) I also had to try out my new Sizzix Flower 3D die and waaaaaw I am just nuts about it. I found this really cool tutorial for this flowers here and I just love this rusty vintage look, don't you? I am entering it to Stempeleinmaleins "Sketch" challenge and Bildmålarna "Anything goes" challenge.








Upam, da vam je všeč in hvala za obisk.

Well I hope you like it and thank you for stopping by. 

Mojca ***

****************************************************************************


Odtis: Bildmålarna  
Papir: Magnolia Tilda
Šablone: Spellbinders Nestabilities Lacey Circles, Spellbinders Nestabilities Circle, Sizzix Flower 3D 
Dodatki: Rayher perlice, Stickles (Star dust) 


Image: Bildmålarna
Papers: Magnolia Tilda  
Dies: Spellbinders Nestabilities Lacey Circles, Spellbinders Nestabilities Circle,  Sizzix Flower 3D  
Accessories: Rayher pearls, Stickles (Star dust)





18 komentarjev:

Annette pravi ...

She's beautiful honey. I love the flowers.
Annette
xx

Doreen pravi ...

Gorgeous card...lovely image and details.xxx

Keti's Projects pravi ...

Luštna. Tudi meni so všeč tele rožice. Jaz jih naredim ker ročno - dokler ne investiram v šablonco :-)

Lp, K.

Renata pravi ...

Zelo lepa!

Sue pravi ...

Such a beautiful card Mojca. I love cute image and fabulous layout with your wonderful flowers too.
Hugs Sue

Anita pravi ...

A beautiful pink card and I'm sure she loved it! I can see why you love your new flower die - it's so gorgeous.

Anonimni pravi ...

Meni je preslatka. Lp.

Andreja pravi ...

Zelo ljubka in sladka kot mora biti za najstnico :-))
Všeč so mi tvoje rožice! Tudi jaz imam podoben izrezek MD, pa se kar nekako ne lotim, ker se mi zdi da so zelo moteče in pride voščilnica debela.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Beautiful card love the image
Ginny x

Vladuška pravi ...

Jaaa, zelo zelo ljubka in tako skladne so te rožice na deklici in te, ki si jih sama naredila. Super.

Metuljčica pravi ...

Joj je cart, takšne otroške so vedno prelepe.

helena pravi ...

Ljubka voščilnica je, rožice so pa pika na i; lepo si jih naredila.

Pop's Cards pravi ...

Good Morning sweetie this is just gorgeous, love your colours and details too, huggles Pops x x x

Nella pravi ...

Lepotička rozika :)

moi pravi ...

Lepo si vse pokombinirala in te rožice so res luškane.

Janja pravi ...

Krasne rožice na zelo luštni voščilnici. Lp

Unknown pravi ...

Hi Mojca, oh my this is just adorable! Such a sweet image and a great colour choice.

Wonderful layout as well.

Sarah

~* Jay Jay *~ pravi ...

Soo cute! Thanks for joining us at SEME.

Jay Jay