nedelja, 13. januar 2013

Ko me inspirira / Inspired by

Tina in Vladka sta za nas zopet pripravili nov izziv "Ko me inspirira...". Tokrat želita, da izdelamo kazala. In včeraj sem naletela na res super idejo na Maryjinem blogu. Seveda sem se zadeve takoj lotila in nastalo je tole ...

Tina and Vladka prepared a new challenge "Inspired by ..." and the theme is book marks. Yesterday I found this great tutorial for one on Mary's blog and I just had to try it out myself and here it is ...

 




 Upam, da ste preživeli lep vikend in hvala za obisk.

Hope you had a lovely weekend and thank you for the visit.

Mojca***


**************************************************************************


Papirji: BasicGrey Life of a party
Luknjači: Rayer robni luknjač
Šablone: Sizzix Framelits Hearts, Tim Holtz rosette die, Tim Holtz Inside out alphabet 
Dodatki: Rayher razcepki, Rayher perlice, Stickles (Star dust)

Papers: BasicGrey Life of a party 
Dies: Sizzix Framelits Hearts, Tim Holtz rosette die, Tim Holtz Inside out alphabet 
Punches: Rayer border punch 
Accessories: Rayher Brads, Rayher pearls, Stickles (Star dust)

15 komentarjev:

Sue pravi ...

This is gorgeous Mojca. I love the design and beautiful colours
Hugs Sue

Doreen pravi ...

Gorgeous card,love the details and fabulous rosette.xxx

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Brilliant layout gorgeous rosette Ginny x

Andreja pravi ...

Krasno si združila voščilnico in knjižno kazalo :-))
Lepo in preprosto!

Andreja pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Odlično. Jednostavno, a predivno izgleda. Lp.

Vladuška pravi ...

Fino, čestitka in darilo v enem. Zelo lepo si naredila in všeč mi je ta tekstura na papirju.

Tina pravi ...

Super izvedba in zelo lepo dekorirano, pa tople barve so mi tudi všeč. Hvala, ker si se nama pridružila!

Pop's Cards pravi ...

Wowzers!! This is just gorgeous sweetie, hugs Pops xxx

Metuljčica pravi ...

Super ideja in tole knjižno kazalo je prav "in".

moi pravi ...

Res krasna ideja kako podariti knjižno kazalo.
Čudovito.

Janja pravi ...

Zelo lepo narejeno. Lp

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

wow, tole je pa res dobra ideja!!!in ti si jo perfektno izvedla!!!

Anne pravi ...

Oh yes Mojca I like this a lot - in fact I think I may have a go at making one myself xx

Nella pravi ...

Super ideja za darilo in še boljša izvedba :)