četrtek, 10. januar 2013

Lili's Little Fairies & Craftalnica Challenges

Tokratni izziv na blogu  Lili's Little Fairies zahteva uporabo dveh papirjev ali uporabo kovinskega dodatka. sama sem se odločila za prvo varianto. Pri Craftalnici pa je tema enobarvno in ker je moja voščilnica čisto v modrih odtenkih mislim, da bi bila primerna tudi za ta izziv.

The challenge over the Lili's Little Fairies blog is use two backing papers or use a charm. So I decided for the first one. Craftalnica has a monochrome challange and I think my card in blue colour would also fit this challenge.








Upam, da vam je všeč in hvala za obisk.

Well I hope you like it and thanks for stipping by.

Mojca***


**************************************************************************


Odtis: LOTV All Our Dreams
Markerji: Distress markerji 

Papirji: Motiv Karton “Candy” 
Luknjači: Rožica EFCO
Dodatki: trak, Rayher perlice

Markers: Distress markers 
Papers: Motiv Karton “Candy” 
Punches: flower EFCO, artemio scalloped circle 
Accessories: ribbon, Rayher pearls

21 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepa voščilnica.
Lp Tamara

Sue pravi ...

This is so beautiful Mojca. I love the sweet image and gorgeous colours.

Thank you, also, for taking part in the Lili's Little Fairies Challenge
Hugs Sue

Andreja pravi ...

ooo kako je lepa in tale viseča vreča z malčkom je tako lep odtis :-))
Krasno si pobarvala motiv in jo lepo zložila skupaj!

Annette pravi ...

Gorgeous card honey. I love the LOTV image and the sweet sentiment.
Sweet colours too. I love the blue and aqua.
Annette
xx

*Urška* pravi ...

Zelo luštkana voščilnica.Lepo si pobarvala odtisek.

Renata pravi ...

Zelo lepo skombinirana in pobarvana. Kako ti narediš tako lepo pentljo?

Danii pravi ...

Oooo, kok je kjut :-)
Zelo lepo pobarvan odtisek in super kombinacija papirčkov :-)

karen pravi ...

Beautiful Mojca and I love the sentiment too, so sweet, Karenx

moi pravi ...

o, kako je nežna.

Mojca pravi ...

Renata ... ker ne najdem tvoje e-pošte ti kar tule odgovarjam ... flmčka namreč nisem več našla ... bom poskušala razložiti: mašnjo zavežem kot običajno potem pa palca porinem v zanki, s spodnjim delom roke pa končka in vlečem narazen :)))) tako nekako :)))))) na ta način res ohrani obliko mašnja. upam, da sem pomagala :) LP

Vladuška pravi ...

Jaaa, zelo simpatično in nežno. Lepa je in lepo si skombinirala papirje in trak.

Janja pravi ...

Čudovita je. Lep odtis, postavitev in papirčki. Lp

oldpunca pravi ...

Zelo lepa, nežna voščilnica.

moyca pravi ...

Zelo lepo si 'vkomponirala' trak! Lepo!

Simko pravi ...

Seveda mi je všeč... :)). Dobra izibra papirja, lepo pobarvan odtis, prekrasen napis in kot pikica na i še mašnica ter rožica. Lp

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ajoj, kako je cort. pa misel mi je tako unikatna ( in še resnična). zelo lepa.

leycika pravi ...

oooo ta pa mi je res zelo všeč :) Lp Lea

Keti's Projects pravi ...

Nekaj mi nagaja...noče objavit komentarja :-(

Poskušam še enkrat. Lušten motiv in luštna voščilnica. Trakec ful paše zraven.

Pozdravček, K.

Anne pravi ...

Beautiful card using one of my favourite images ...and that bow is divine x

Metuljčica pravi ...

Seveda mi je všeč, lep motiv, zadošča izzivu, saj je v čudoviti modrini, enkratno.

Klara pravi ...

Zelo je lepa... :)