torek, 24. junij 2014

Turkizna škatlica / Turquoise box

Tale škatlica pa e bila narejena po naročilu sodelovke za drugo sodelovko :))) In vanjo je skrila krasno turkizno zapestnico, zato je tudi tale škatlica v stilu ;)

My coworker asked me to make her a box so she could give a lovely turquoise neckles as a birthday present to our other coworker. And here it is :)






Prijavljam jo na izziv Craftalnice - izdelajmo škatlico.

Hvala za obisk!

*Mojca*

22 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fantastična je
tako lepih barv in lepo narejena
lp Tamara

helena pravi ...

Tole je pa prava turkizna lepotica. Čudovito!

Ne-Ja pravi ...

Turkizno s turkiznim. Fenomenalna kombinacija darila in embalaže :)

Annette pravi ...

Beautiful box and lovely colours.

Andreja pravi ...

Prav turkizna fantazija ...
Zelo lepo si jo sestavila in všeč mi je, ker je drugačna kot smo jih vajeni :-)) Zelooo šik!!!
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

Martina pravi ...

Predivna kutija u predivnoj boji.
Lp, Martina

AndrejaM pravi ...

Zelo zanimivo odpiranje! In barve! Lepo.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Zelo mi je všeč.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

STUNNING Ginny x

Sarah pravi ...

Gorgeous gift box Mojca and the colour is beautiful, perfect for the content xx

Janja pravi ...

Čudovita, dodelana, v prelepi barvni kombinaciji.
Hvala, ker si se nam pridružila na 110. izzivu CRAFT-alnice. Lp

oldpunca pravi ...

Tole je pa šolski primer popolne škatlice! :-)) Madonca, si jo lepo izdelala. Barva mi je zelo všeč.

vilinke pravi ...

Ta škatlica pa bi lahko bila narejena za mene :),ker je moja najljubša barva
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Prekrasna je in cudovito izdelana. Kako lepo znas zmeraj skombinirati papirje.

Adrijana Knez pravi ...

Mojca čudovita in v nulo izdelana. Všeč mi je predalček in krasen izbor barv.
Lep dan, Jana

Metuljčica pravi ...

Se pridružujem prejšnjim komentarjem, prelepa izvedba škatlice.

Goga pravi ...

Ooooooooo, je lepa, popolna izdelava in nakit v isti barvi čodovit!

Hvala, da jo deliš z nami in srečno pri 110. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

Hali pravi ...

Čudovite barve in izredno lepa škatlica!

Anonimni pravi ...

Oh that is an Awesome box LOVE the colour and the ribbon is lush too! xx

Helena pravi ...

Uuuuu, krasno narejena in v čudovitih barvah.

Hiška iz papirja pravi ...

Vau, res je čudovita škatlica, pa še s predalčkom - čestitke za top3 v craft-alnici!

Jenny L pravi ...

Hi Mojica,
I have popped over from Sarah's TCBH post to day hello ,and become one of your followers.
What a very superb box, and such really pretty colour .
Lots of crafty love. Jenny L.