četrtek, 28. avgust 2014

As You Like It Challenge Fave Season & Why

Že je čas za novi izziv As You Like It Challenge in glasi se Najljubši letni čas in ZAKAJ. Zame je to vsekakr poletje - sonce, morej, kaj je še lepšega kajne :)
  And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called Fave Season & WHY. Definitely summer ... sunshine and sea always bring smile on my face.

 Our sponsor is ?
Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects.
Hugs!
*Mojca*

17 komentarjev:

Sarah pravi ...

Such a clever card Mojca, love that sailing boat!! xx

Sue pravi ...

This is gorgeous Mojca, such a beautiful design.
hugs Sue xx

oldpunca pravi ...

Ooooo, kako lepo! Krasno poletje je na tvoji voščilnici :-). Zelo mi je všeč
.

Vladuška pravi ...

Tako rada imam morske voscilnice. Tako lahkotno delujejo in kar ponesejo te na morje. Tale tvoja mi je zelo vsec.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Fabulous card design Ginny x

Nella pravi ...

Lušna :)

Danica pravi ...

Zelo lepa voščilnica.
Lp Danica

cebelica pravi ...

Zelo lepa! Ti si prava mojstrica teh "cas" voščilnic. Meni pa ta stil sploh ne gre. Kar nalagam pa nalagam stvari. lol
Mimogrede, na mail sem ti poslala sliko vrečk, ki jih uporabljam. Upam, da ti bo kaj pomagala.

Pa pa

Annette pravi ...

Lovely card Mojca. The boat is perfect and the lovely text font.
Hugs
Annette
xx

nnalorac pravi ...

Lovely cas card Mojca, perfect for a Summer card. Carolxx

Metuljčica pravi ...

Čudovita je tvoja morska voščilnica, si pripomogla, da sem se spet malce vrnila v dopustniške dni.

Helena pravi ...

Na krasen način si nam pokazala, da je poletje tvoj najljubši letni čas. Simpatična ladjica.

Klara pravi ...

Zelo lepa morska voščilnica. :)

Marna pravi ...

Krasna, umirjena voščilnica z lepim sporočilom.

Anonimni pravi ...

Lovely card Mojca I love this cute little boat and the boats cute little flag too, hugs me x

Andreja pravi ...

Krasno morsko voščilnico si naredila in zelo lepo si jo sestavila :-))

Zw@@n pravi ...

Such a cute card, Mojca! I love that little boat and the polka dot papers. Luv, Wilma