sreda, 8. oktober 2014

Mavelu.com Jesenska

Jesenski dnevi so res enkratni in na Mavelu.com vas ta mesec poskušamo navdušiti z našimi jesenskimi izdelki.




Tako sem se odločila za tole čisto klasično jesensko voščilnico. Ozadje sem zustvarila s pomočjo Memory Box šablonice - z blazinicami sem potapkala po papirju in jo nato odstranila. Venček sem izrezala v treh različnih barvah, jih zlepila skupaj in dodala perlice ter mašnjo. 

Mislim, da iz tele voščilnice res veje pravi jesenski vonj, kaj pravite?

Hvala za ogled in lepo se imejte do naslednjič!

*Mojca*

12 komentarjev:

Andreja pravi ...

Zelo je lepa! Krasen venček si naredila :-))

Vladuška pravi ...

Lepo ozadje in trikrat izrezan vencek da poseben ucinek. Zelo lepa.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna jesenska
lp Tamara

Sarah pravi ...

This is wonderful Mojca!! xx

Helena pravi ...

Mojca, všeč mi je nežno ozadje. Trobarvni venček z zeleno pentljo in perlico pa prav lepo izstopa.

helena pravi ...

Čudovita jesenska kombinacija.

Danica pravi ...

Krasna je. Ozadje mi je zelo všeč.
Lp Danica

Adrijana Knez pravi ...

Mojca, prelep jesenskih venček na zelo zanimivem ozadju. Bravo!
Lp, Jana

Annette pravi ...

Fantastic use of the die with the layers.
Hugs
Annette
xx

oldpunca pravi ...

Kako lepe jesenske barve si kombinirala! :-) Voščilnica je fantastična.

Martina pravi ...

Prekrasna je. Vrlo lijepa pozadina, i vjenčič je divnan.
Lp, Martina

Hiška iz papirja pravi ...

Kako lep venček, super si skombinirala tri izreze različnih barv in pričarala jesen.