torek, 10. februar 2015

Dobitnica bombončka ...

Takole pa je znana dobitnica mojega bombončka ... in sicer si lahko ogledate kako je potekalo žrebanje ...


 
 Torej DANICA prosim piši mi na mail soulssanctuary85@gmail.com in mi zaupaj svoje podatke, da ti pošljem tvojo nagrado.

Hvala vsem, ki ste sodelovali. Ponovimo kmalu ;)

*Mojca*

10 komentarjev:

moi pravi ...

Čestitke Danici ;)

Ne-Ja pravi ...

Čestitke Danici!

vilinke pravi ...

Čestitke Danica ;)

Unknown pravi ...

Čestitke dobljenki :)
Lp, Larisa

Valerija pravi ...

Čestitke nagrajenki.

*Urška* pravi ...

Iiii vesela za Danico...čestitke :)

Danica pravi ...

Juhuuu kako sem vesela :)) Hvala Mojca za ta žreb. Hvala tudi vsem dekletom, ki ste mi čestitale za izžrebano nagrado.
Lp Danica

oldpunca pravi ...

Danica, ti si pravi srečkovič! :-) Čestitam.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čestitam
lp

Janja pravi ...

Čestitke nagrajenki.