sobota, 21. marec 2015

Orhideje / orchids

Bliža se dan naših mam in ponavadi jih pockrljamo z rožicami, tako sem se tudi jaz odločila za tele čudovite voščilnice z orhidejami, v katere lahko zapišete še kašno lepo misel in jim na ta način še bolj polepšate njihov posebni dan.

Mother's day is coming up soon and as a gift we usual give them flowers, so I decided to make this lovely cards with orchid in which we can also  write some lovely thoughts and make their day even more special.



Izzivi / Challenges:
Creatalicious Challenge - anything goes
Crafty catz - No design papers
Creative fingers challenge - Anything goes
 Cute Card Thursday - Spring fever


Upam, da so vam všeč in hvala za današnji obisk!

I hope you like it and thank you for visiting my blog today!
Hugs!

*MojcA*   

26 komentarjev:

Goga pravi ...

Oooo,kar cela serija. Orhideje so v resnici ali na papirju čudovite v vseh barvnih odtenkih.
Pozdravček L.

Unknown pravi ...

Vauuuu, čudovite voščilnice za materinski dan :) Vse barve so mi zelo všeč ;-))
Lp, Larisa

As.I.Do.Rodos. pravi ...

they are absolutely stunning cardsGinny x

Sarah pravi ...

These are beautiful Mojca. They look so different in that array of colours, yet I think white is my absolute favourite xx

Sue pravi ...

Such a stunning collection of cards. I love the flowers and gorgeous colour schemes.
hugs Sue xx

oldpunca pravi ...

V prav vseh barvah so tvoje orhideje čudovite. Vau!

Annette pravi ...

Ooooh these are so pretty. The white one is really elegant, but they're all so lovely.
xx

Sapfina (Barbara) pravi ...

Zelo so mi všeč in krasno izpadejo v vseh barvnih različicah!

helena pravi ...

Čudovite so! Najbolj mi ogreje srce bela.

NinaS pravi ...

Čudovite orhideje v vseh barvah.

Zvonka pravi ...

Perfektne so v vseh barvah, ne morem se odločiti za najlepšo.

Jac’s Playground pravi ...

Oh wow! these are stunningly beautiful and so elegant, perfect for Mothers. Thanks for joining us at Crafty Catz this week, Jac x

Janja pravi ...

Prva v beli barvi me je takoj navdušila. Krasne so tudi ostale. Lp

Metuljčica pravi ...

Čudovita kolekcija, prav vse so prelepe.

Metuljčica pravi ...

Čudovita kolekcija, prav vse so prelepe.

Vladuška pravi ...

Krasne so, lepe barvne kombinacije si ubrala.

Anonimni pravi ...

Wow Gorgeous love that Orchid so pretty! hugs me xx

Pop's Cards pravi ...

Stunning creations sweetie, hugs Pops x

Helena pravi ...

Mojca, voščilnice so enkratne in v prečudovitih barvnih kombinacijah.

Diane pravi ...

What stunning designs.

Hugs diane

Ne-Ja pravi ...

Fantastične barve in res čudovtite voščilnice. Saj veš kaj pravijo, samo najboljše je dovolj dobro za mamo :)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

kako lepeeee.... nikoli nisem bila nora na orhideje, a zdaj si mi pa naredila lušte ;)

Zw@@n pravi ...

Oh wow, Mojca, these are gorgeous!!!! Luv, Wilma

Zw@@n pravi ...

Oh wow, Mojca, these are gorgeous!!!! Luv, Wilma

MIE(Mieko) pravi ...

What a beautiful card! Thanks for joining us at Creatalicious Challenges.
Mieko xx

Melanie pravi ...

Wonderful cards!
Thank you soo much for taking part in our "Anything Goes” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our next challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT Penny's Paper Crafty Challenges)
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)
(DT Come and Get It)
(GDT Kreativzeit Challenges)