četrtek, 19. marec 2015

Ptičje hišle / Bird houses

So vam včerjšnje mini košarice premajhne in bi radi nekoga obdarili v bolj oblini obliki? Tole ptičje hišice lahko do vrha napolnite s celo vrečko čokoladnih jajčkov ali drugih sladkih dobrot. Hišica se na vrhu ob odvezu mašnje odpre in zapre, če si želimo nekaj sladkega prihraniti do naslednjega dne.

Were those mini baskets from last night too mall for you and you want to give something bigger for Easter holidays? This cute bird houses are just perfect for a whole bag of chocolate eggs or other chocolate delights. The roof of the house can be opened when untying the bow and can be closed again if you want to save some sweets until the next day.




Hvala za današnji obisk in želim vam lep sončen dan.

Thank you so much for the visit today and I wish you a lovely sunny day.
Hugs!

*MojcA*

15 komentarjev:

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Wow!! fabulous creations Ginny x

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Zanimivo in zelo zelo lepo. čao

Sarah pravi ...

Mojca!! These are totally adorable, but....come on....who saves chocolate for later??!! xx

MA-MI pravi ...

Mojca, kako krasne ptičje hišice in tiste košarice s prejšnje objave so tudi zelo zelo lepe. Lp, Maja

Annette pravi ...

These are adorable. They're so sweet. You've been super busy with these.
Hugs
Annette
xx

oldpunca pravi ...

Mojca, tvoje velikonočne kreacije postajajo vse lepše in lepše in vse bolj domiselne. :-)) Ptičje hišice so še bolj sladke, kot dobrote, ki se skrivajo v njih. :-))

Vladuška pravi ...

Hiške so tudi super lušne in res ti gredo od rok.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako so krasne in že pri košaricah sem bila čisto navdušena! ;)

Ne-Ja pravi ...

Fantastična ideja in tukaj res ne more nobena sladkarija uiti ven :).

Helena pravi ...

Prava mojstrica si v 3D projektih! Te hišice so prava paša za oči, pa še za v trebušček imajo nekaj sladkega. Krasne so!

Jenny L pravi ...

Hi Mojca,
oh what fab creations.
These are wonderfully created, and so cute.
Lots of crafty love. Jenny L.

Andreja pravi ...

Ljubke hišice si naredila in pravo veselje jih je gledati :-))

Zvonka pravi ...

Res so ljubke in uporabne.

Sue pravi ...

These are gorgeous Mojca, such a fabulous design.
hugs Sue xx

Anonimni pravi ...

Ohhh they are so cute! LOVE these is it a pattern? hugs me xx