četrtek, 4. junij 2015

As You Like It Challenge Favourite Flower

Že je čas za nov izziv na blogu As You Like It Challenge in glasi "najljubše rože" in ne pozabite nam povedati ZAKAJ? Rada imam vrtice, saj so tako delikatne in romantične. Dodala sem jih poročni voščilnici, ki je narejena po naročilu. Upam, da bo prejemnikoma všeč.

And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called "Favourite Flower" and don't forget to tell us WHY?  I love roses, because they are so delicate and romantic. And I used some on this lovely wedding card that I made for one of my customers. Hope she likes it.





 Sponsor: Lee Holland Digis

 

Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects. 
Hugs!
 
*MojcA*
 

18 komentarjev:

Marjeta pravi ...

Lepa voščilnica. Z velikim korakom v novo obdobje življenja.

LP, Marjeta

Sue pravi ...

This is stunning Mojca. I love the sweet image, beautiful colouring and gorgeous papers.
hugs Sue xx

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna, super barve
lp Tamara

Sarah pravi ...

This is such a beautiful card Mojca and I bet your customer was thrilled with it!! xx

Annette pravi ...

I love this stamp, it's one of my all time favourites, but mostly I love how you've used it. It's so beautiful. Love the soft colours.

Zvonka pravi ...

Zelo lepa voščilnica, krasno pobarvana in sestavljena. Lp

Janja pravi ...

Mojca, zelo je lepa. Lp

Tina Z. pravi ...

zelo lepa in čudoviti detajli.

oldpunca pravi ...

Čudovita je! Nežna in bogata, kot ljubzen. :-)

Martina pravi ...

Predivna i puna ljubavi. :)
Lp, Martina

Andreja pravi ...

Prava cartika :-)) Zelo lepo si pobarvala parček!

nnalorac pravi ...

So sweet, adorable wedding card Mojca. Carol xx

Unknown pravi ...

Obojano bez greške! Jako mi se sviđa dizajn...
Želim ti super dan, Mojca!

Unknown pravi ...

Prejemniku bo gotovo všeč :))
Lp, Larisa

Vladuška pravi ...

verjamem, da bo tole naročnikom zelo všeč, saj je prekrasna, kot tudi tista iz prejšnje objave.

Renata pravi ...

Mojca, krasna voščilnica.

Ne-Ja pravi ...

Mojca, tale nežna eleganca mora biti vsem všeč - ne gre drugače :).

Fabrika Fantasy pravi ...

Wonderful wedding card! It perfectly conveys the festive atmosphere and looks very fun. :)