petek, 15. januar 2016

ABC Challenge Z is for Zero

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi "Z is for Zero (brez dodatkov). Moram priznati, da je bila zame to kar težka naloga, saj zelo rada uporabljam raznorazne dodatke na svojih voščilnicah. Ampak tokrat me je rešil CAS stil, ki mi je zadnje čase vedno ljubši :) Upam, da vam je všeč.
 
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called "Z is for Zero (No Embellishments Allowed). I have to admit that that was quite hard for me since I love to use embellishments on my cards ... well but CAS stile saved me :P Hope you like it.




Sponsor: Lacy Sunshine



Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!
 
*MojcA*

14 komentarjev:

moi pravi ...

Težka naloga, samo si jo mojstrsko izvedla.

Nannieflash pravi ...

Hi Mojca, wow what a gorgeous card love the design and your colouring. hugs Shirleyxxx

Anonimni pravi ...

Hello Mojca, A beautiful card and image which you have coloured beautifully.

Jade

AndreaNorris pravi ...

Beautiful CAS card Majoca
Andrea x

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Sploh ne opazim, da ni dodatkov, tako lepo ti je uspelo!

Helena pravi ...

Tvoji motivi, ki so krasno pobarvani ne potrebujejo dodatko, saj tako bolj pridejo do izraza. Krasna voščilnica.

Annette pravi ...

Beautiful sentiment and a really lovely image Mojca. I really do like this one.

oldpunca pravi ...

Tako krasno pobarvan motiv res ne potrebuje nobenih dodatkov. :-) Čudovit izdelek.

Zvonka pravi ...

Saj motiv takoj pade v oči, dodatkov ne pogrešam, pa še papir ozadja je tako lepo živahen.

Janja pravi ...

Lepo pobarvan motiv, pisan papir, natančnost pri sestavljanju, dobra fotografija in pred nami je krasen izdelek. Lp

Metuljčica pravi ...

Tvoji izdelki me vedno navdušijo. Občudujem sestavo voščilnice, predvsem pa čudovito pobarvan motiv.

Nella pravi ...

Zelo lepa, super pobarvan motiv in krasen papirček v ozadju :)

SaraS pravi ...

Super je, dodatkov se sploh ne pogreša. Punčka in barve so dovolj. Napis doda pa piko na i.

Tina Z. pravi ...

napis perfektno dopolnjuje krasen motiv.